Wystartowała 22 edycja konkursu Effie Awards Poland. Celem konkursu jest nagradzać nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Po prostu efektywnego.
Jury konkursu złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży marketingowej. Są wśród nich marketerzy, przedstawiciele agencji kreatywnych, agencji digital, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład jury pozwala oceniać kampanię z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze.
W tym roku do grona jurorów, po raz kolejny, dołączył nasz Strategy Director, Witek Libera, który zasiądzie w jury grupy I, odpowiedzialnej za projekty z kategorii napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe i żywność.

Konkurs Effie Awards po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie jest obecnie organizowane w 52 krajach na świecie.
Czytaj więcej o Effie Awards.
Czytaj więcej:

Janicki i Kosiński jurorami Papaya Young Directors
Naszych dwóch dyrektorów kreatywnych - Kuba Janicki i Tomek Kosiński, znalazło się w gronie jurorów tegorocznej, ósmej już, edycji konkursu PYD.

Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea!
Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.

Opus B 4Corporate – agencja uruchamia nową usługę
Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji.