Zadaniem agencji było rozwinięcie obecnej platformy komunikacji marki z anty brand hero Lady Opryszczką i hasłem „Heviran Comfort MAX. Lek silniejszy od opryszczki!”
Głównym wyzwaniem dla agencji było zmierzenie się z silną barierą konsumencką, jaką jest brak świadomości, że opryszczka to choroba, która osłabia organizm. Im dłużej trwa, tym bardziej go wycieńcza i dlatego należy się jej jak najszybciej pozbyć.
Wirusem opryszczki zarażonych jest aż 8 na 10 Polaków, a ponad połowa z nich cierpi na regularne nawroty choroby. Powszechność problemu oraz jego bagatelizowanie sprawia, że wirus zaczyna czuć się coraz pewniej i bezczelnie panoszyć w społeczeństwie. Stąd koncepcja kreatywna „zjazdu wirusów opryszczki”, który nagle zostaje zakłócony przez pojawienie się niespodziewanego gościa Heviran Comfort MAX
– mówi Robert Kochan, Senior Copywriter w Opus B
Kampania swoim zasięgiem obejmie spoty TV i Digital. Za produkcję spotów odpowiada Studio postprodukcyjne ORKA.