Z całego sera kochamy kanapki i burgery!

Udostępnij
Zespół Opus B przygotował kampanię digital dla serów żółtych w plastrach Hochland.

Agencja przygotowała komunikację online dla całego portfolio serów żółtych Hochland oraz nowego produktu – sera Burger&Toast w formie grubych plastrów.

Wszyscy kochamy kanapki, a nasze uczucie jest szczególnie gorące, gdy pojawia się w nich ser. Miłość tą zobrazowaliśmy poprzez szczere i humorystyczne wyznania, bazujące na podobieństwie słów „serce” i „ser”

Autorzy kreacji podkreślili wyjątkowość i apetyczność serów, pamiętając przy tym o aspekcie edukacyjnym. Pokazali wyróżniki sera żółtego Hochland, takie jak brak konserwantów, użycie wyłącznie polskiego mleka do ich produkcji oraz fakt, że są wolne od GMO.

Kampania obejmuje dwa spoty emitowane w internecie, display oraz kreacje w social media.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448