W najnowszej kampanii Delecta stawia na pokazanie naturalnego pochodzenia produktów z linii „Z serca natury”.
Przedstawiamy dwa nakładające się na siebie światy. Świat kuchni, w której przygotowywane są słodkie przekąski i sielską przestrzeń warzywno-owocowego ogrodu. Wszystko to za sprawą animowanej ogrodniczki. Ta sympatyczna postać grabi, podlewa, dba o rośliny, które ostatecznie końcowy użytkownik odnajduje w produktach Delecta. Dzięki temu zabiegowi, w tym samym czasie obserwujemy zarówno pierwszy, jak i końcowy etap powstawania wyrobów Z serca natury
- tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, Copywriter w Opus B
Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz działania w kanałach social media marki Delecta.
XZmiana serwisu Delektujemy.pl
Konsekwentny rozwój portfolio produktowego marki, zmieniająca się sytuacja na rynku produktów do wypieków, a także zaobserwowana zmiana sposobu konsumpcji brandowych serwisów kulinarnych poskutkowały tym, że wraz z marką Delecta zdecydowaliśmy się zmienić formułę Delektujemy.pl z bloga, na wortal kulinarny
- wyjaśnia Matylda Czesak, Digital Strategist & Social Media Manager

Zespół Opus B odświeżył stronę graficzną serwisu, zmienił sposób redakcji przepisów, dodał nowe sekcje tematyczne, które towarzyszyć będą użytkownikom we wszystkich zaplanowanych przez markę aktywnościach w kolejnym roku. Oprócz zmian w komunikacji w ramach serwisu, zaproponowano także nową odsłonę działań w social media. Na fanów FB i obserwatorów na Instagramie, oprócz stale rozwijanej bazy ponad 700 słodkich przepisów ilustrowanych pięknymi zdjęciami, czekają informacje o nowych produktach, inspiracje i kulinarne tipy.