„Zakupy w lepszej formie”, czyli nowa platforma komunikacji Frisco od Opus B

Udostępnij
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa Frisco – krajowego lidera w zakupach spożywczych online. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.

Agencja stworzyła nową platformę komunikacji na lata 2025-2027 „Zakupy w lepszej formie”, opartą na wyrazistym brand hero, którym jest FRISCOACH – osobisty trener milionów Polaków, który pokazuje, jak robić zakupy wygodnie i cieszyć się przy tym wspaniałą kondycją: duchową, cielesną i finansową.

Bazując na silnym trendzie „back to the ‘90s” stworzyliśmy postać wyrazistego trenera ze świata frotek, dresów, getrów i lycry, który zmienia rutynę i przyzwyczajenia zakupowe. Pojawia się w momentach, gdy zakupy stają się uciążliwe, pokazując jak można zrobić je szybciej, sprawniej i wygodniej. Postać trenera świetnie oddaje całą ideę platformy wyrażoną w dwuznacznym haśle – zakupy we Frisco to zakupy w lepszej (bo online’nowej) formie

Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie nowej, wyrazistej i pojemnej platformy, która w atrakcyjny sposób pokaże przewagi Frisco oraz którą będzie można łatwo dostosować do bieżących potrzeb komunikacyjnych i zmieniającej się sytuacji rynkowej.

We Frisco konsument ma cały sklep tylko dla siebie – robi zakupy kiedy chce, gdzie chce i jak chce. Ma do wyboru bardzo szeroki asortyment produktów (co ważne – nie tylko spożywczych), otrzymuje interesujące i spersonalizowane oferty, może elastycznie wybrać czas dostawy – jednym słowem ma nad zakupami pełną kontrolę. Dlatego też idea zakupów w lepszej formie, której twarzą jest nasz nowy brand hero – FRISCOACH – idealnie wpisuje się w DNA marki i nasze potrzeby

Za koncepcję strategiczno-kreatywną, nadzór, produkcję i postprodukcję odpowiada w całości Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała komunikację digitalową, w tym serię spotów online, radiową oraz OOH. Spoty zrealizowało studio ISTV.  

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448