Jury XXI edycji konkursu wyłoniło 88 nominowanych wśród nich znalazły się dwie kampanie zrealizowane przez Opus B. O nagrody powalczą:
Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
Konkurs Effie Awards po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie jest obecnie organizowane w 52 krajach na świecie.
Opus B z nagrodami Effie:

Kolejne trofeum Effie na naszym koncie!
Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.

Effie Awards 2018: Aż trzy trofea dla zespołu Opus B!
Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.

Mamy brązową statuetkę Effie Awards 2017!
Biovitalni – kampania przygotowana przez Opus B jedną z najefektywniejszych wśród działań reklamowych dla farmaceutyków.