„Zrób to z głową. Weź gotową!” – nowa kampania sałatek Lisner od Opus B

Udostępnij
Wystartowała najnowsza kampania sałatek Lisner przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.

„Zrób to z głową. Weź gotową!” to hasło najnowszej kampanii, która opiera się na założeniu, że jedzenie domowej sałatki warzywnej to czysta przyjemność, ale jej przygotowywanie – już niekoniecznie. Tu z pomocą przychodzą sałatki Lisner, które smakują jak domowe, ale są znacznie wygodniejszym i szybszym rozwiązaniem.

Zachowaliśmy absurdalny humor charakterystyczny dla marki. Doprawiliśmy go surrealistycznym podejściem do postaci ambasadora, Michela Moran, który znienacka pojawia się w kuchni naszych bohaterów

Komunikacja wspiera całe portfolio sałatek majonezowych i ma na celu wyróżnienie marki Lisner na tle konkurencji oraz umocnienie jej pozycji lidera kategorii. Podkreśla także zmianę opakowań jaka nastąpiła dla najważniejszych produktów i sukcesywnie będzie wdrażana także dla pozostałych sałatek. Produkty z nowymi etykietami można już spotkać w sklepowych lodówkach.

Kampania startuje od początku marca i swoim zasięgiem obejmie TV, outdoor oraz działania online. Za strategię, kreację i realizację działań komunikacyjnych odpowiada Opus B. Za produkcję spotów dom produkcyjny ISTV Media.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448