Bohaterem czwartej odsłony kampanii produktowo-wizerunkowej marki Neonet, realizowanej w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, jest popularny prezenter telewizyjny – Zygmunt Chajzer.
Do poprzednich działań promocyjnych marka zaangażowała Joannę Krupę, Krzysztofa Ibisza i Michela Morana.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 16 września i swoim zasięgiem obejmie wybrane stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B.
Zobacz poprzednie odsłony kampanii „Mówisz-masz”:

Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji
Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.

Michel Moran w reklamie Neonet
Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.

Krzysztof Ibisz także wpadł do salonu Neonet
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.